Emilia Latt
O mnie LinkedIn Behance

Brilliance landing page redesign

Brilliance to internetowy sprzedawca diamentów, pierścionków zaręczynowych i eleganckiej biżuterii, oferuje swoje produkty klientom indywidualnym na terenie Stanów Zjednoczonych.
Głównym celem procesu przeprojektowania strony Brillance.com było uczynienie jej bardziej interaktywną i lżejszą. Zmieniony został wygląd menu, które stało się węższe niż poprzednio. Wszystkie elementy umieszczone zostały w jednej linii, na przezroczystym tle. Dzięki temu menu jest lżejsze i tworzy bardziej otwartą przestrzeń do prezentacji większej ilości treści.
W tle zostało dodane video, pokazujące spadające diamenty, które wprowadza na stronę więcej dynamiki.
Paleta kolorystyczna została ograniczona, co sprawia, że strona wydaje się bardziej luksusowa i nowoczesna. Na fotografiach, w ikonach i tłach wyraźnie dominuje odcień błękitu. Krawędzie kształtów są ostre, co nawiązuje do ostrych szlifów diamentów.
Kolejność sekcji została zmieniona, tak aby najważniejsze elementy były wyświetlane jako pierwsze. Wyżej znalazły się elementy zachęcające klientów do składania nowych zamówień. Jest to pożądane z biznesowego punktu widzenia.

Rok wykonania: 2024
Klient: Brilliance.com